به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حکمت الله داودی روز دوشنبه در نشست صمیمی با ادوار شورا اظهار داشت: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری در وزارت کشور به تصویب رسیده است و انتظار داریم تمام اعضای ادوار شورا در این مرکز حضور فعال داشته باشند.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: هر شهر دارای میراث مادی و معنوی است که از گذشتگان به جا مانده و در توسعه و مانایی شهرها موثر و حائز اهمیت است.
وی افزود: در این روزگار، اندیشمندان و نخبگان سرمایه های ارزشمند شهر هستند و نقش حفاظت از میراث مادی و معنوی را بر عهده دارند که نمایندگان مردم در ادوار شورا از آن دسته اند.
رییس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: قزوین باید برای فرزندان ما بماند و چه بهتر که با استفاده از تجربیات ادوار مختلف شورا به شایسته ترین شکل به آیندگان سپرده شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: حفظ باغستان، اقدامات انسان محور، توجه به ارزش های معنوی و برنامه محوری می تواند از ما برای آیندگان به یادگار بماند.
داودی گفت: شکل گیری اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا میراث ارزشمندی بود که در دوره های مختلف حفظ شد تا امروز که به بالندگی رسیده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.