فرماندار بردسکن گفت: یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم منطقه احداث بیمارستان جدید 170 تختخوابی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری در جمع اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و تعدادی از نمایندگان مجلس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان بردسکن بیش از 30 سال قدمت دارد و  با فضایی فرسوده پاسخ گوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.

وی با اشاره به اینکه بردسکن روی خط زلزله قرار دارد گفت:یکی از مطالبات اصلی و اساسی مردم منطقه احداث بیمارستان جدید 170 تختخوابی است.

شاکری از اخذ مجوز درمانگاه تامین اجتماعی برای این شهرستان خبرداد و گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در زمین به وسعت  9 هزار مترمربع و در زیربنای 2 هزار متر مربع  آغاز خواهد شد.

وی به تک بودن برخی از تخصص ها و کمبود تجهیزات در تنها بیمارستان بردسکن اشاره کرد و گفت: اگر چه توجه ویژه ای به حوزه بهداشت ودرمان بردسکن شده است ولی همچنان بیماران برای درمان خود به شهرستان های دیگر و یا به مرکز استان عزیمت می کنند.

فرماندار بردسکن  به کمبود تجهیزات از جمله نبود دستگاه سی تی اسکن ، سونوگرافی و دستگاه الکترو شوک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به راههای مواصلاتی شهرستان و وقوع تصادفات دلخراشی هر از چندگاه در محورهای منتهی به این شهرستان باید بردسکن در حوزه بهداشت و درمان به یک مرکز مجهز درمانی در غرب استان تبدیل شود.

شاکری از مشارکت بسیار خوب مجمع خیرین به حوزه سلامت اشاره کرد و گفت:خیران شهرستان تاکنون بالغ بر دو میلیارد تومان در توسعه فضاهای بیمارستان ، خرید تجهیزات و کمک به بیماران نیازمند کمک کرده اند و دولت نیز بیش از 7 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان  کمک کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.