عضو هیات امنا تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر دولت بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان بدهی دارد که هر ساله نیز ۳۰ میلیارد تومان به سقف بدهی تعهدات قانونی دولت اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید محسن نظام خیرآبادی در این خصوص گفت : در راستای ارائه خدمات غیر حضوری و ایجاد رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان تامین اجتماعی دو شعبه اقماری ویژه کارگران ساختمانی و پایانه بار ایجاد و همزمان با سالروز ولادت امام هشتم افتتاح و آماده ارائه خدمات است.

وی افزود: در استان بیش ۶۵ هزار بیمه شده کارگران ساختمانی اند که ۴۰ هزار در مشهد و ۱۳هزار نفر می‌توانند در شعبه اقماری کارگران ساختمانی و بیش از ۱۵ هزار راننده برون شهری و داخل شهری نیز  کلیه خدمات مورد نیاز را دریافت کنند . 

اکبر شوکت عضو هیات امنا تامین اجتماعی در این مراسم نیز گفت در حال حاضر دولت بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان بدهی دارد که هر ساله نیز ۳۰ میلیارد تومان به سقف بدهی تعهدات قانونی دولت اضافه می‌شود. 

وی تصریح کرد دولت علاوه بر بدهی قانونی خویش با ارائه طرحها ولوایحه همچون طرح تحول سلامت بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان از جیب بیمه شدگان که منابع سازمان است هزینه کرده است .

وی تصریح کرد دولت بجای تحمیل طرحهای هزینه ای بر صندوقهای بیمه ای سعی کند تا هزینه های دیگه ای منجمله کاهش حق الزحمه پزشکان و هتلینگ مراکز درمانی اقدام کند .

وی با اشاره به ارائه طرح های متعدد برای اصلاح ساختار تامین اجتماعی از تشکلات کارگری خواست تا هوشیارانه و مذاکرات ویژه ای را در راستای استیفا و تثبیت حقوق بیمه شدگان صورت دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.