مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: درپی بارش‌های شدید از عصر روز گذشته تا امروز 7 حادثه سیل و آبگرفتگی در سطح استان در شهرستان‌های تربت جام ، فریمان، مشهد ، سبزوار ، جغتای ، داورزن و تایباد به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مجتبی احمدی در این خصوص افزود: طی 7 عملیات امدادی به 534 فرد گرفتار در سیلاب در سطح استان امدادرسانی شد و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تعداد 13تیم عملیاتی اعم امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به 534 نفر حادثه دیده که شامل 205 خانوار بودند امدادرسانی نمودند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی همچنین به نجات سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس و خودروی سواری و نیز تخلیه آب منازل و انتقال افراد به محل امن در نقاط مختلف استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها 32 نفر از اعضای تیم های عملیاتی سیلاب جمعیت هلال احمر به مردم آسیب دیده امدارسانی کردند و بنابراین 32 بسته غذایی شامل اقلامی مانند کنسرو و قرص نان و همچنین 65 تخته پتو توزیع شد.

احمدی یادآوری کرد: امدادرسانی به شهرستان‌های درگیر آب گرفتگی همچنان ادامه دارد در حالیکه کلیه نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر استان در آماده باش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.