علی ربیعی رییس هیات مدیره صندوق ملی امید به همراه نورالله‌زاده مدیرعامل این صندوق و آبیلی رییس صندوق ملی امید در خراسان رضوی از مجموعه کارخانجات تولید محصولات زیتون بازدید و همراه کارگران روزه خویش را افطار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا نبی مدیرعامل این کارخانجات در سخنانی گفت : در حال حاضر در مجموعه کارخانجات آرشیا در مشهد، مینودشت و محمود آباد حدود ۱۰۰۰ نفر مستقیم مشغول به کارند. برای استخدام افراد میبایست در یکی از این چهار دسته زندانیان جرائم عمد، زندانیان جرائم غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته باشند.

وی گفت: هم اکنون در کارخانه ارشیا مشهد بیش از ۱۷۰ نفر مشغول بکار هستند.

علی ربیعی نیز در سخنانی کوتاهی با اشاره به وجود حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس گفت: امروز توفیق حضور در حرم منور امام رضا (ع) را داشتیم که با حضور در جمع شما کارگران و مجموعه کارکنان آرشیا به جرات می‌توان گفت از حرم به حرم دیگری آمدیم و شاهد مجموعه‌ای پر تلاش، خلاق و منحصر به فرد آمدیم .

رییس هیات مدیره صندوق ملی امید  به کارگران توصیه کرد: حال که با تلاش زمینه بازگشت خودتان را با حمایت مدیریت خلاق مجموعه را فراهم نموده اید سعی کنید تا افراد مشابه شرایط شما به آغوش جامعه برگشته و مانند شما در رسد و شکوفایی اقتصاد گام بردارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.