سید احسان قاضی زاده هاشمی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی در مشهد افزود: هر چه سرمایه گذاری بیشتر باشد بهتر می تواند در خروج از شرایط سخت اقتصادی به ما کمک کند.
وی با بیان اینکه بخش بسیاری از اعتبارات مصوبات سال گذشته ریاست جمهوری به استان تخصیص نیافته است اظهار داشت: این در حالی است که دیگر استانها توانسته اند برای مصوبات خود تخصیص هم بگیرند.
وی با قدردانی از تلاشهای استاندار خراسان رضوی در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی استان گفت: با همه این تلاشها در این استان باید بیش از پیش سرمایه گذاری شود.
قاضی زاده هاشمی افزود: رهبر معظم انقلاب بر اصلاح ساختار بودجه تاکید کرده اند اما به غیر از مباحث کلی و ایده پردازی آنطور که باید اقدام عاجل در این زمینه صورت نگرفته است.
وی اظهار داشت: اصلاح ساختار بودجه از مهترین برنامه های مجلس شورای اسلامی طی 2 ماه اینده است.
وی گفت: با مصوبه مجلس و تایید رهبر معظم انقلاب، امسال سهم خوبی از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای حوزه جهاد کشاورزی، آبیاری، منابع طبیعی، آبخیز داری، سدهای مرزی و محیط زیست در نظر گرفته شده است.
این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت اعتبارات ملی افزود: سد شوریجه سرخس که مطالعه آن از سال 74 آغاز شده است پیش از این، جزو پروژه های استانی بود که سالانه پنج تا 10 میلیارد ریال اعتبار استانی به آن تخصیص می یافت اما از وقتی که جزو پروژه های ملی قرار گرفته است در نخستین گام هزار میلیارد ریال به آن اختصاص یافته است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.