به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود الماسی عصر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این شهرستان در مقایسه با سال قبل حدود 40 درصد کاهش دارد.
وی با بیان اینکه تغییر رویکرد در تخصیص اعتبارات شهرستان برای استفاده بیشتر در روند توسعه متوازن و پایدار ضروری است، افزود: انتظار داریم در تغییر رویکرد تصویب اعتبارات به بخش های مختلف از جمله گردشگری، وزرش، محیط زیست و منابع طبیعی توجه بیشتری شود.
فرماندار کامیاران تاکید کرد: نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی می توانند در تخصیص اعتبارات بیشتر از محل ماده 180 به کامیاران ما را کمک کرده و این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
الماسی یادآور شد: اگر تخصیص ماده 180 در شهرستان های کمتر توسعه یافته بیشتر باشد منجر به کاهش شکاف شده و این مناطق را در مسیر توسعه پایدار قرار می دهد.
وی اضافه کرد: اعتبارات تخصیصی در سال جاری در راستای تکمیل طرح های نیمه تمام استفاده خواهد شد تا به عنوان مطالبه ای مردمی هر چه زودتر به بهره برداری برسند.
الماسی با اشاره به اینکه در سال های گذشته 90 درصد تامین بودجه شهرستان از محل درآمدهای نفت و گاز بود، ابراز امیدواری کرد در سال جاری اعتبارات اختصاص یافته، محقق شود.
فرماندار کامیاران گفت: برای ایفای نقش بخش خصوصی در توسعه شهرستان لازم است مدیران نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاران بکار بگیرند.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.