علی آبیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 686 میلیارد و 508 میلیون ریال از این تسهیلات مربوط به اشتغال روستایی از محل منابع توسعه ملی است که در قالب هزار و 473 فقره پرداخت شده و بقیه تسهیلات هم مربوط به تثبت اشتغال و انعقاد تفاهم نامه با سازمانهای مختلف است.
وی با بیان اینکه 873 طرح جدید و 601 طرح نیز توسعه ای بوده است اظهار داشت: 417 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های جدید و 299 میلیارد ریال هم به طرح های توسعه ای پرداخت شد و 29 درصد دریافت کنندگان تسهیلات بانوان و 71 درصد هم مردان بوده اند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: طرح های کشاورزی 53 درصد، صنعت 33 درصد و خدمات 14 درصد طرح های دریافت کننده تسهیلات را شامل می شوند.
آبیلی افزود: بیشتر تسهیلات پرداخت شده مربوط به متقاضیان در شهرهای خلیل آباد با 78 میلیارد ریال، مشهد با 75 میلیارد ریال و تربت جام با 62 میلیارد ریال بوده است.
صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک برای ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیتهای کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.