علی طاهریان روز پنج شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قدیمی بودن مدارس و فضاهای موجود و از سویی رشد جمعیت و افزایش مهاجرت به شهرستان در حال حاضر با کمبود فضای جدی مواجهیم که اگر توجه ویژه‌ای به این موارد نشود در سالهای آینده آموزش و پرورش این شهرستان بامشکلات جدی مواجه می شود.
وی افزود: سرانه فضاهای ورزشی در کاشمر یکی از پائین ‌ترین سرانه‌ها در سطح استان خراسان رضوی است و از سویی از داشتن فضاهای تربیتی و فوق برنامه که دانش آموزان بتوانند فعالیت علمی و آموزشی و مهارت‌های جانبی را به موازات آموزش‌های رسمی انجام دهند محرومیم.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: به رغم تمامی کاستی‌ها و تنگناهای موجود که دولت با آن مواجه است پارسال یکی از بهترین سالها برای آموزش و پرورش کاشمر بوده است به طوریکه شاهد افتتاح بسیاری از پروژه‌ها و انعقاد تفاهمنامه‌های بسیاری بوده‌ایم.
طاهریان افزود: برای دو تفاهمنامه‌‎ای که با خیرین به امضاء رسیده بیش از 157 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در آموزش و پرورش کاشمر هزینه شده است که از این میزان حدود 70 میلیارد ریال مربوط به خیرین بومی و غیر بومی بوده و حدود 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1922/7497
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.