حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از ماه مبارک رضمان هم همایش طلایه داران هدایت ویژه مبلغان اعزامی در مشهد و 23 شهرستان استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: توجه ویژه به تبیین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های مورد نظر در ماه مبارک رمضان است و طبق پیش بینی ها 331 جلسه تحلیل مبانی قرآن در بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستانهای خراسان رضوی برگزار می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشکیل هزار و 400 حلقه تفسیر قرآن و 50 پایگاه محوری تفسیر به وسیله اساتید شاخص و ائمه جمعه را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان ذکر و بیان کرد: ترویج و تشکیل سفره های ساده افطاری در مساجد از دیگر برنامه هاست.
صاحبقرانی با اشاره به حوادث سیل اخیر در برخی استانهای کشور گفت: موکب هایی برای تغذیه و اسکان هموطنان سیل زده به وسیله این اداره کل بر پا شد و پرسنل هم یک روز از حقوق خود را به هموطنان سیل زده اختصاص دادند.
وی افزود: از همان روز نخست سیل گروههای جهادی طلاب هم به مناطق سیل زده اعزام شدند و هم اینک هم در آن مناطق حضور دارند و در ماه مبارک رمضان نیز 200 مبلغ به این مناطق اعزام می شوند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان برگزاری جلسات با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی هم از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
1922/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.