به گزارش ایرنا، حجت السلام عبدالحسین مصلح روز سه شنبه در جلسه شورای قرآنی دشتی با موضوع برنامه ریزی قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان افزود: خداوند در نظام خلقتش اهداف بلندی برای خلقت انسان در نظر گرفته و فضاهای روحانی و معنوی برای رسیدن به این اهداف برای بندگانش تدارک دیده است که یکی از آنها ماه رمضان است.
وی ادامه داد: مناسبت های مختلفی در طول سال وجود دارد که انسان می تواند در این مناسبت ها گام های بلندی برای تقرب به خداوند بردارد.
امام جمعه خورموج افزود: از جمله این مناسبت های مهم ماه های رجب و شعبان و به خصوص رمضان است که می تواند بهترین استفاده ها را از این ماه ها به عمل آورد.
مصلح اضافه کرد: در آیات قرآنی و روایات اهل بیت (ع) و به خصوص خطبه مشهور پیامبر در جمعه آخر ماه شعبان توصیفات متعددی در رابطه با ماه رمضان شده که حتی نفش کشیدن و خوابیدن در این ماه نیز عبادت است.
مصلح گفت: مردم شهرستان دشتی از سال های گذشته تاکنون با قرآن کریم و اهل بیت (ع) مرتبط بوده اند به طوری که در ماه مبارک رمضان هر شب یک جزء از قرآن کریم و دعای افتتاح را قرائت می کنند.
مصلح ادتمه داد: چندین سال است مانند کشور برنامه ترتیل خوانی علاوه بر این که در مساجد شهرستان برگزار می شود با همکاری ادارات و نهادها در خورموج نیز برگزار می شود.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.