هادی زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام توسط گروه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی مشهد انجام شد که پس از بررسی های لازم و مشخص شدن انقضای تاریخ مصرف این فرآورده ها، نمونه برداری های لازم انجام و موارد به آزمایشگاه مواد غذایی دامپزشکی استان ارسال شد.
وی اظهار داشت: نتایج آزمایشات نشان داد که بارمیکروبی این محموله بیش از حد مجاز بوده لذا دستور معدوم سازی آن از مراجع قضایی اخذ و محموله یاد شده معدوم شد.
وی همچنین از شناسایی و پلمب یک کارگاه بسته بندی غیر مجاز گوشت در مشهد طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: این اقدام در پی گزارشات مردمی به واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد صورت گرفت.
زارعی افزود: این کارگاه غیر مجاز در طبقه منهای 2 یک مجتمع مسکونی در خیابان شهید شیرودی مشهد قرار داشت که در بازرسی از آن حدود یک تن گوشت کشف و ضبط شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تولید و عرضه فرآورده های خام دامی از طریق شماره تلفن 1512یا سامانه پیامک 300001512 اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم توسط گروه های نظارتی شبکه دامپزشکی انجام شود.
هم اکنون بیش از 10 هزار واحد عرضه فراورده خامی دامی شامل عرضه گوشت گاو و گوسفند، مرغ و ماهی در شهر مشهد فعالیت دارد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.