به گزارش ایرنا یکی از مشترکان اپراتور تلفن همراه اول روز سه شنبه در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: نیمه شب گذشته پیامکی از مخابرات دریافت کردم که در آن نوشته شده بود' ارتباط شما در صورت عدم پرداخت قبض خود به مدت دو هفته به دلیل افزایش مبلغ میان دوره از سقف مجاز یک طرفه می گردد.'
میتراعبدالهی افزود: مبلغ قبض اعلامی بر طبق این پیامک 300 هزار و 671 تومان بود درحالی که همیشه مبلغ قبض موبایلم از مرز 100 هزار تومان بالاتر نمی رفت و دو هفته قبل قبض پایان دوره را پرداخت کرده بودم و هیچ بدهی ای نداشتم.
وی ادامه داد: صبح امروز سه شنبه تلفن همراهم به دلیل عدم پرداخت قبض مربوطه قطع شد اما پس از چند ساعت با ارسال یک پیامک از مخابرات و اعلام این که اشتباهی صورت گرفته است دوباره ارتباط تلفن همراهم برقرار شد که نسبت به این وضعیت اعتراض دارم.
یکی دیگر از شهروندان مشهدی نیز در تماس با ایرنا ضمن اعتراض به قطع تلفن همراه خود به دنبال پیامکی مشابه آنچه گفته شد اظهار کرد: حدود ساعت دو بامداد امروز پیامکی از مخابرات برایم ارسال شده بود که اگر مبلغ 487 هزار و 600 تومان قبض موبایل خود را پرداخت نکنید تلفن شما قطع می شود.
این مشترک همراه اول که نخواست نامش در این گزارش بیاید افزود: حوالی ساعت 8:30 امروز صبح ارتباط تلفن همراه من که با سیمکارت همراه اول فعال شده است قطع شد و به مدت سه ساعت موبایلم قطع بود و هنوز در فکر فراهم کردن مبلغ یاد شده بودم که پیامکی با محتوای عذرخواهی از مخابرات دریافت کردم.
وی ادامه داد: سوال اینجاست که در مدت چند ساعتی که تلفن همراه عده ای مانند من قطع بوده است و آنان با توجه به ارسال پیامک اعلام بدهی توسط مخابرات نسبت به پرداخت قبض ارسالی اقدام کرده اند این پول به حساب چه کسی می رود و چگونه بازگردانده خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی هم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تایید این موضوع گفت: شب گذشته برای تعدادی از مشترکان تلفن همراه اول در استان به طور متمرکز از طریق شرکت همراه اول کشور پیامک صورتحساب ارسال شد.
عیسی حسن پور افزود: محاسبات این صورتحساب اشتباه بوده است که با ارسال پیامک عذرخواهی بعد از چند ساعت ارتباط مشترکانی که قطع شده بود دوباره برقرار شد.
وی ادامه داد: بر این اساس به مبالغ قبوض ارسالی برای مشترکان هم در اسرع وقت از طریق همراه اول رسیدگی می شود و اقدام مقتضی انجام خواهد شد.
رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: محاسبه صورتحساب و ارسال پیامکهای مربوط به قبوض همراه اول به صورت یکپارچه و متمرکز در تهران انجام می شود.
مجید شریفی فر افزود: شرکت ارتباطات سیار در استانها سرویس دهی به مشترکان و اموری مانند قطع و وصل ارتباط آنان را بر عهده دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 400 دفتر پیشخوان مخابرات در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که 180 دفتر از این تعداد در شهر مشهد مستقرند.
رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان خراسان رضوی گفت: مشترکان تلفن همراه اول در صورت هر گونه اعتراض به مبالغ قبوض خود می توانند از طریق سایت mci.ir و یا از طریق سامانه 9990 و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان شکایات خود را مطرح کنند.
هم اکنون چهار میلیون و 500 هزار مشترک تلفن همراه اول و بیش از دو میلیون و 500 هزار مشترک تلفن ثابت در خراسان رضوی از خدمات شرکت مخابرات استفاده می کنند.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.