فرماندار تربت‌حیدریه گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر شامل ۲۰ هزار اقلام زیستی روز شنبه به استان‌های سیل‌زده گلستان و لرستان ارسال شد.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم توسط جمعیت هلال احمر، بسیج، حوزه‌های علمیه، بهزیستی، کمیته امداد، سایر سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، پیش‌بینی می‌شود هر هفته یک کاروان به مناطق سیل زده اعزام شود.

وی اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های مردمی از این شهرستان در قالب ۲ دستگاه کامیون شامل ۱۰ هزار اقلام زیستی به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در نیمه اول فروردین ماه به استان گلستان ارسال شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های غیرنقدی بالغ بر 2 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب‌های مربوطه واریز شده همچنین کمک‌های کد دستوری کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و سایر نهادها  به صورت جداگانه محاسبه شده است.

فرماندار تربت‌حیدریه بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار اقلام زیستی در قالب دو کاروان به ارزش هفت میلیارد ریال به مناطق سیل زده ارسال شده و در تلاشیم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی علاوه بر استان معین بتوانیم به سایر مناطق سیل زده کمک‌های مردمی را نیز ارسال کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.