مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۴محموله کمک های مردمی استان به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سعید رهبر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد افزود: تاکنون ۴محموله کمک های مردمی وبخشی از موجودی انبارهای جمعیت هلال احمر استان به استان های گلستان، ایلام و لرستان ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه محموله جدید کمک های غذایی وبهداشتی استان درحال ارسال به پلدختر است تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی با روحیه همدلی و بسیجی خود همانند چهل سال گذشته در روزهای سخت در کنار هموطنان خود بوده اند و در جریان سیل روز های گذشته با کمک های نقدی و غیر نقدی خود دوباره این روحیه همدلی را به منصه ظهور گذاشتند.
وی اظهار کرد: بدلیل مشکلات زیرساختی شاهد جاری شدن سیل بودیم که موجب مختل شدن زندگی مردم شده است که با اقدامات اساسی از تکرار مشکلات این چنینی جلوگیری شود.
رهبر سوره با تاکید به اینکه متولی جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر است و جمع آوری انفرادی کمک‌ها نباید انجام شود چرا که هماهنگی برای توزیع در مناطق سیل زده امری مشکل است یاد آور شد: توصیه ما این است که طبق قوانین کشور اقدام شود  و تنها هلال احمر و کمیته امداد نهاد های جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل زدگان کشور شناخته می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی اهمیت بالایی برای مردم سیل زده دارد که با توجه به عوارض پس از حادثه باید مدنظر و مورد توجه مردم باشد خاطرنشان کرد: نیاز مردم به زندگی و معیشت در آینده توسط کمک‌های نقدی مردم ممکن می‌شود که شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر در این زمینه آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.