زهرا آهنگرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افزایش 13 درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی با خروج این سامانه بارشی اشاره و بیان کرد: روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا روز پنجشنبه 29 فروردین ماه جاری خواهد داشت.
وی افزود: با این حال فعالیت سامانه جدید بارشی از عصر پنجشنبه آتی همراه با بارشهای رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی آغاز می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس بیشنیه دمای امروز هوای مشهد 17 درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز پنج درجه افزایش دارد. بیشینه دمای هوای این کلانشهر برای فردا و پس فردا به ترتیب 23 و 25 درجه پیش بینی شده است.

* بیشترین بارش در سرخس
کارشناس مرکز دیده بانی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون تمامی شهرستانهای خراسان رضوی شاهد بارشهای شدید باران بوده اند.
مصطفی آراسته بیشترین حجم بارش را به میزان 38 میلیمتر مربوط به سرخس در شمال شرق خراسان رضوی اعلام و بیان کرد: پس از آن بردسکن با 17 میلیمتر بیشترین حجم بارش را در میان شهرستانهای استان داشته است.
وی حجم بارندگی ثبت شده در مشهد را نیز 10 میلیمتر اعلام کرد.
کوهسرخ در شهرستان کاشمر با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و درگز با بیشینه دمای 15 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.