مرتضی اثمری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای امروز مشهد 23 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به 17 و 15 درجه کاهش می یابد.
وی اضافه کرد: از روز سه شنبه این هفته با پایان یافتن بارشها شاهد افزایش دمای هوا در خراسان رضوی هستیم به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد با افزایش چهار درجه ای به 19 درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شبانه هوا در خراسان رضوی طی این مدت تغییرات قابل توجهی ندارد مثلا کمینه دمای هوای مشهد طی امشب تا دوشنبه شب بین 11 تا 12 درجه در نوسان است.
اثمری افزود: از اواخر وقت امشب با تقویت هسته بارشی سامانه جوی ناپایداری در خراسان رضوی بارشهای رگباری شدید همراه با رعد و برق از مناطق غربی این استان آغاز می شود.
وی ادامه داد: بیشترین حجم بارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته کنونی رخ خواهد داد و در این مدت آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها بر اثر وقوع بارشهای شدید در بیشتر نقاط این استان پیش یبنی شده است و در نواحی مستعد نیز بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید رخ می دهد.
او گفت: قوچان با کمینه دمای هفت درجه و سرخس با بیشینه دمای 31 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.