عادل سپهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب ‌دیده در سیل اخیر کشورمان افزود: اعضای این گروه را دکتر صنایعی نژاد استاد گروه مهندسی علوم آب، دکتر بنی هاشمی دبیر شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه و استاد گروه علوم مهندسی عمران و دکتر سلمان ساکت رئیس مرکز آثار و مفاخر دانشگاه فردوسی مشهد تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: این استادان از حوزه های مختلف دانش برای برآورد خسارت و ارائه مشاوره دراین مناطق حضور یافتند.
مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بر اساس تصمیم هیات ‌رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد امکانی فراهم شد تا برخی از استادان و کارمندان این دانشگاه بتوانند دو تا پنج روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.
سپهر افزود: دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد همچنان می توانند با همکاری مجمع صنفی اساتید و همچنین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را برای ارسال به مناطق سیل‌زده کشور تا تاریخ 26 فروردین ماه جمع آوری کرده و به این مناطق ارسال کنند.
وی اضافه کرد: با همکاری و مساعدت معاونت آموزشی دانشگاه، حضور با تاخیر آن دسته از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که اهل مناطق سیل ‌زده کشور هستند در کلاسهای درسی این دانشگاه موجه شمرده شد.
همزمان با ایام نوروز سال 1398 بارش شدید باران در استانهای شمالی و غربی کشور به ویژه استانهای گلستان، مازندران، فارس، لرستان، کرمانشاه و خوزستان موجب جاری شدن سیل و بر جای گذاشتن خسارتهای فراوان شد.
1922/2030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.