به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این آیین در میدان آستانه در سخنانی با اشاره به پیشگامی شهروندان قمی در ارسال کمک ها و اعزام نیرو به استان های خسارت دیده در سیلاب های اخیر افزود: مردم این استان در کمک به هموطنان سیل زده حماسه آفرینی کردند.
وی ضمن ستایش مردم قم به دلیل کمک به هموطنان خسارت دیده در استان های سیل زده، گفت: شهروندان قمی در کمک به همنوعان خود پیشگام و بخشنده بودند.
سرمست با اشاره به مبلغ قابل توجه کمک های مردم قم افزود: در بخش های استان نیز حدود 150 میلیون تومان برای کمک به استان های سیل زده جمع آوری شد.
وی همچنین با اشاره به مدیریت و هماهنگی بسیار خوب دستگاه ها در ستاد مدیریت بحران استان قم در مدیریت سیلاب های اخیر اظهار کرد: با وجود اینکه نسبت به سیل سال 88، بارش ها حدود دوبرابر بیشتر بود، تلفات جانی در استان به دلیل سیلاب نداشتیم و خسارات مالی نیز به حداقل کاهش یافت.
سرمست با اشاره به اقدام های صورت گرفته توسط ستاد مدیریت بحران قم در راستای کمک به استان های سیل زده گفت: اعزام ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادی توسط دستگاه های دولتی قم چشمگیر بوده است.
سیل در روزهای نخستین سال جاری منجربه خسارت های جانی و مالی در برخی از استان های کشور شد.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.