فرماندار تربت‌حیدریه گفت: بارش های پی در پی باران در این شهرستان 95 میلیارد و 600 میلیون ریال خسارت را به همراه داشت.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه اظهار داشت: این میزان خسارت در ۱۱ حوزه اعم از کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری، آموزشی، خدماتی و شهرداری ها خسارت وارد کرده است.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران با توجه به نوسانات آب و هوایی اخیر، اعضای ستاد بحران با تدابیر از پیش تعیین شده واکنش مناسب  و به موقعی داشتند و همچنین با توجه به ادامه شرایط ناپایدار جوی که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده خواهد بود این برنامه ریزی باید تداوم داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر اینکه همه اعضای ستاد مدیریت بحران تا خروج سامانه های بارش زا باید در شهرستان حضور داشته باشند، افزود: دستگاههای متولی با تعامل بخش خصوصی تجهیزات و امکانات لازم را در مناطق آسیب پذیر شهرستان مستقر و آماده داشته باشند.

وی مهم‌ترین چالش شهر تربت حیدریه را مجتمع های مسکن مهر دانست و مطرح کرد: با توجه به مسیلی که در مجاورت این واحدهای مسکونی قرار دارد دستگاههای متولی لازم است که امکانات و تجهیزات و نیروهای مورد نیاز را در حالت آماده باش در این مکان مستقر کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: توجه به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و فشارهای افکار عمومی که بدون هیچ دلیلی احساس نگرانی می کنند باید از طریق اصحاب رسانه کنترل شود و با یک مدیریت درست اخبار موثق را انتشار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.