حامد قربانی روز سه شنبه در جلسه کارگروه رونق تولید شهرستان گناباد گفت: برای حمایت از تولیدات داخلی باید همه زنجیره ها از تولید تا مصرف به طور کامل مورد توجه قرار بگیرد و تولید کنندگان با تولیدات کیفی و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان زمینه حمایت بیشتر مردم از خرید کالای داخلی را افزایش بدهند.
وی نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب را اقدامی بسیار هوشمندانه در حمایت از تولیدات داخلی دانست و ادامه داد: توسعه و رونق اقتصادی نیازمند رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان است و رونق تولید نیز با هم افزایی همه بخشهای دولتی و خصوصی و استفاده از توان و ظرفیتهای منطقه ای در مسیر حمایت از کالای ایرانی محقق می شود.
فرماندار گناباد گفت: رونق تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید محور همه بخشها و برنامه ریزیهای شهرستان گناباد طی سال جاری قرار گیرد.
قربانی افزود: باید با تشکیل کمیته های زیر مجموعه کارگروه رونق تولید از جمله کمیته های حمایت قضایی، بانکی، کار و کارگری، انرژی و تسهیل در خدمات، موانع تولید شناسایی شود و سپس با نگاهی واقع بینانه به مسائل و مشکلات در رفع آنها همت گماشت.
وی همچنین با محکوم کردن تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رئیس جمهوری آمریکا این مساله را در راستای تشدید تحریمهای اقتصادی و سیاستهای خصمانه دولتمردان آمریکا دانست.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.