علی رسولیان روز پنجشنبه در حاشیه نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت هر کیلو گوشت گرم مرغ کشتار روز در تهران 175 هزار ریال است.
وی اظهار داشت: قیمت مصوب دولت برای هر کیلو گوشت گرم مرغ کشتار روز 115 هزار ریال بود که این نرخ اجرایی نشد اما نرخ فعلی به منظور حفظ تعادل بازار و تامین نیازهای مردم در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در اجرای طرح جدید در خراسان رضوی، نهاده های دامی و طیور به تولیدکنندگانی که قیمت مصوب دولت را رعایت کنند، تعلق می گیرد.
رسولیان افزود: برای نوروز امسال 611 تن گوشت منجمد مرغ به قیمت هر کیلو 105 هزار ریال، 300 تن گوشت منجمد گوساله و 120 تن گوشت گرم وکیوم شده برزیلی در این استان توزیع شده است.
وی اظهار داشت: همچنین 20 هزار تن شکر و سه هزار تن برنج طرح تنظیم بازار برای ایام نوروز در خراسان رضوی در حال توزیع است و گوشت گرم گوسفندی و گاو به قیمت طرح تنظیم بازار نیز طی روزهای آینده در این استان توزیع خواهد شد.
وی گفت: برای ایام نوروز 2 هزار تن پرتقال و 800 تن سیب نیز با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی توزیع شده است.
رسولیان افزود: به دنبال تدوین و اجرای طرحی هستیم که کالاهای طرح تنظیم بازار به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود و نیاز به تشکیل صف نباشد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.