فرماندار خلیل آباد گفت: با هدف جلوگیری از وقوع سیل تمامی دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان در آمادگی کامل به سر می‌برند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، مجتبی شاکری اظهار کرد: رانندگان تمامی ادوات سنگین بخش خصوصی شهرستان شناسایی و تلفن‌های آنها اخذ شده است تا در صورت نیاز در اسرع وقت به کارگیری از آنان انجام شود.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه تمامی معابر و محله‌هایی که احتمال آبگرفتگی را داشته‌اند پاکسازی و مورد بازدید نیروهای شهرداری قرار گرفته است، گفت: دهیاران و بخشداران بخش مرکزی و کندر این شهرستان و شهرداری‌های این دو شهر نیز در آمادگی صددرصد هستند.

مجتبی شاکری به تمامی مسافران و مردم این منطقه هشدار داد، از تردد در مسیر و مکان‌هایی که احتمال سیل وجود دارد، خودداری کنند.

 وی همچنین از آمادگی ادارات برق، آب و گاز و دیگر اعضای ستاد مدیریت بحران با آمادگی کامل و با تجهیزاتی که در دسترس دارند برای  خدمت به مسافران و زائران و نیز اهالی روستاهای سطح این شهرستان خبر داد.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه ستاد اسکان شهرستان و نیز دیگر فضاهای آموزشی در سطح مرکز شهرستان و دو بخش کندر و بخش مرکزی هم برای استفاده احتمالی شهروندان و مسافران تجهیز است، گفت: رانندگان حتما در مسیر تردد خود هشدارهای سازمان هواشناسی را که از طریق رسانه رادیو یا تلویزیون یا ستادهای مدیریت بحران شهرستان‌ها  که اعلام می‌شود، مورد توجه قرار دهند و مراقب باشند از حرکت درمسیر سیلاب‌ها خودداری کنند .

فرماندار خلیل آباد از هماهنگی سالن‌های سازمان تعاون روستایی و سال‌های مدیریت بحران و مساجد و تکایا و استفاده از توان تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، هلال احمر، امدادی و بهداشتی برای استفاده در مواقع سیل در این شهرستان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها پای کار بوده و در آمادگی صد در صد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.