حامد قربانی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران گناباد در فرمانداری این شهر افزود: با توجه به افزایش بارشها از دوشنبه شب و بامداد سه شنبه مدیران ستاد ن شهرستان گناباد باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
وی اضافه کرد: مسئولان ستاد مدیریت بحران باید مکانهای اسکان اضطراری را پیش بینی کنند و در زمان وقوع هر نوع خسارتهای احتمالی آمادگی اسکان سریع آسیب دیدگان را داشته باشند و همه ماشین آلات سنگین هم باید در خدمات این ستاد قرار گیرد.
وی تاکید کرد: روسای همه دستگاههای اجرایی باید از مرخصی بازگشته و به صورت 48 ساعته در محل خدمت خود حضور داشته باشند.
ساعاتی پیش کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیش بینی کرد که نیمه شب امشب بارشهای رگباری و سیل آسا تمامی خراسان رضوی را فرا می گیرد و به صورت قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.
زهرا مبشری عصر روز دوشنبه افزود: پژوهشکده هواشناسی هم پیش بینی کرده بود که در فصل بهار به علت گرمای زمین بارشها از حالت منجمد به صورت رگباری و سیل آسا خواهد بود.
وی ادامه داد: سامانه بارشی که تا ساعاتی دیگر از نیمه غربی کشور وارد استان خراسان رضوی می شود موجب بارندگی در استان خراسان رضوی به خصوص در شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب، سرولایت، کوهسرخ و مشهد خواهد شد.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.