نایب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در حاشیه این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به برگزاری مسابقات کشتی کلاسیک بانوان در بهمن ماه امسال، مسابقات استانی به منظور شناسایی نفرات اعزامی در رده جوانان و همچنین شناسایی استعدادها در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار شد.
آنا براتی افزود: در این رقابتها 42 کشتی گیر از شهرستانهای مشهد، نیشابور، قوچان، تربت جام و گلبهار حضور داشتند که در بخش تیمی مشهد بر سکوی اول ایستاد و نیشابور و قوچان نیز دوم و سوم شدند.
وی اظهار داشت: در رده سنی جوانان نیز فاطمه علیزاده در وزن 50 کیلو گرم، نسرین رحمانی در وزن 55 کیلو گرم، رقیه محمود آبادی در وزن 60 کیلو گرم، مهتاب متین زاده در وزن 65 کیلو گرم، عاطفه بانوی در وزن 70 کیلو گرم و فاطمه بازوبندی در وزن 75 کیلو گرم اول شدند.
وی گفت: در بخش نوجوانان نیز زهرا سجادی، مبینا خدابخش، فاطمه عباسی، کیانا کدخدایی و بیتا علی خانی مقام اول وزن های مختلف را کسب کردند.
نایب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز سمیرا قاسم آبادی، نسرین محمدی و شیرین تولایی مقام های اول را کسب کردند.
هم اکنون حدود 200 نفر در رشته کشتی بانوان استان خراسان رضوی فعالیت دارند و نیشابور، تربت جام و قوچان جزو شهرهای فعال در این رشته هستند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.