به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی حسن منصوری افزود: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استانهای شمال کشور و خسارت به هموطنان، تولیت آستان قدس رضوی دستور داد تمامی امکانات آستان قدس رضوی خدمت رسانی به سیل زدگان شود.
وی اضافه کرد: بنیاد کرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استانهای گلستان و مازندران از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم مناطق سیل زده به ویژه مناطق کم برخوردار حضور یافته اند و در کنار دستگاههای مسئول و امدادرسان خدمات مورد نیاز به ویژه تهیه غذای گرم، آب آشامیدنی و کمک رسانی برای کاهش خسارات وارده را ارائه می کنند.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت رسانی بیشتر به کارگیری شده است و آنچه اکنون مورد توجه است تلاش برای حفظ آرامش مردم و رفع آبگرفتگی منازل است و پس از آن باید برای بازسازی منازل تخریبی به ویژه در روستاها اقدام کرد.
منصوری با اعلام خبر توزیع غذا، لباس گرم و آب شرب در مناطق سیل‌‌ زده استان گلستان توسط این بنیاد افزود: هم‌اکنون بیش از یک هزار خادمیار رضوی هم در مناطق سیل زده استان گلستان مشغول خدمت‌ رسانی هستند.
وی ادامه داد: با توجه به این که حجم خرابیها در شهرستان آق قلا بسیار زیاد بوده تلاش شده است در ابتدای کار در حوزه‌های خدماتی امدادرسانی صورت پذیرد و پاکسازی منازل از گل و لای و انجام طرحهای عمرانی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته ها و ماههای آینده پیگیری خواهد شد.
منصوری گفت: عمده نیازهای مردم سیل زده در حال حاضر بیشتر مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، لوازم بهداشتی، پوشاک گرم، شیر خشک، پتو و چادر است.
1922/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.