معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری مشهد گفت: براساس اطلاعات و آمارهای جمع آوری شده از ۲۹ اسفند ۴۴ هزار و ۵۱۹ زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری وارد مشهد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، خلیل الله کاظمی گفت: بر اساس اطلاعات و آمارهای جمع‌آوری شده از ۲۹ اسفند۴۴ هزار و ۵۱۹ زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری وارد مشهد شده‌اند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۵ نفر توسط اتوبوس، ۷۰۷۲ نفر با مینی بوس و ۱۳۵۲ نفر نیز بوسیله خودرو سواری به شهر مشهد وارد شده اند.

وی افزود: همچنین اول فروردین ۹۸ نیز ۳۷ هزارو ۲۰۰ زائر مسافر از طریق پایانه ها وارد مشهد شده اند که از این تعداد ۳۰ هزار و ۳۲ نفر توسط اتوبوس،۵۹۲۰ نفر با مینی بوس و ۱۲۴۸ نفر نیز به وسیله خودرو سواری به مشهد آمده‌اند. در دو روز گذشته ۸۰ هزار و ۲۱۰ نفر از طریق پایانه های مسافربری از مشهد خارج شده اند.

وی تصریح کرد : از این تعداد ۳۸ هزار و ۵۸۲ نفر و ۴۱ هزار در ۲۹ اسفندماه و ۶۳۸ نفر نیز اول فروردین ماه ۹۸ از طریق پایانه های مسافربری از مشهد خارج شده‌اند.

کاظمی گفت : همچنین روزگذشته اول فروردین ماه ۱۳۷ هزارو ۹۰۱ دستگاه خودرو شخصی وارد مشهد شده اند که ۵۲.۸ درصد پلاک مشهد و ۴۷.۲ درصد پلاک غیر مشهد بوده اند.

وی تاکید کرد : اول فروردین ماه ۹۸ همچنین ۱۷۱ هزار و ۴۲۵ خودرو از مشهد خارج شده اند که از این تعداد ۵۶.۱ درصد پلاک مشهد و ۴۳.۹ درصد نیز پلاک غیر مشهد بوده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.