عضو کمیسیون امور شفایافتگان حرم مطهر رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: مائده، بانوی اهل اصفهان با توسل به حضرت امام رضا (ع) در دهه کرامت سال گذشته و سالروز میلاد حضرت امام هشتم (ع) شفا یافته است.
حجت الاسلام عباس فرازی نیا افزود: بانوی یاد شده تابستان سال گذشته برای زایمان به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان مراجعه نمود که سه روز پس از زایمان دچار درد و ضعف شدید در بدن خود شد.
وی اظهار داشت: به دلیل درد شدید مائده، پزشکان از مرخص کردن او خودداری کرده و پس از آزمایشات اولیه متوجه ضعیف بودن پلاکت های خونی وی شدند.
وی گفت: ضعف پلاکت خونی مائده به قدری شدید بود که نیاز به تزریق روزانه خون پیدا کرد و پس از 28 روز بستری در بیمارستان و تحمل درد و رنج بسیار، پزشکان انجام عمل جراحی بر روی گردن وی را تجویز نمودند.
عضو کمیسیون امور شفایافتگان حرم مطهر رضوی افزود: آزمایشات اولیه برای انجام عمل جراحی انجام شد و پزشکان نسبت به ریسک بسیار این عمل به بیمار هشدار داده و رضایت کتبی وی مبنی بر انجام عمل را لازم دانستند.
وی اظهار داشت: چند ساعت قبل از عمل جراحی، گروه خادمان بارگاه منور رضوی در اجرای طرح 'زیر سایه خورشید' ویژه دهه کرامت به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان رفته و مائده پرچم سبز حضرت امام رضا (ع) را بوسیده و خود را با آن پرچم متبرک نموده و به حضرت امام رضا (ع) متوسل می شود.
حجت الاسلام فرازی نیا ادامه داد: مائده، نوشتن فرم مربوط به اعلام رضایت برای انجام عمل جراحی را نیز با نام حضرت امام رضا (ع) آغاز می کند.
وی گفت: قرار بود عمل جراحی مائده صبح 11 ذیقعده مصادف با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) انجام شود که طبق معمول، آزمایشات اولیه قبل از عمل بر روی بدن وی انجام گرفت و در کمال ناباوری پزشک مربوطه اعلام کرد تغییراتی در بدن مائده بوجود آمده و هیچ علائمی از بیماری دیده نمی شود لذا نیازی به انجام عمل جراحی نیست.
وی افزود: بعد از این اتفاق و وجود نشانه هایی از شفایافتگی، پرونده مائده در کمیسیون امور شفایافتگان حرم مطهری رضوی مورد بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام فرازی نیا اظهار داشت: این کمیسیون متشکل از 2 پزشک و 2 روحانی معتمد تولیت آستان قدس رضوی، 2 قاضی معتمد و سه نفر از خدام حرم مطهر رضوی است و دبیری آن بر عهده معاونت اماکن و امور زائران آستان قدس رضوی می باشد.
وی گفت: در این بررسی، زیارت پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع) توسط مائده، انس ویژه مائده با سوره یاسین در مدت زمان بستری در بیمارستان و توسل وی به حضرت امام رضا (ع) در شب ولادت آن امام معصوم به عنوان دلایل شفایافتگی وی برای اعضای کمیسیون ثابت شد.
وی افزود: بعد از یک سال تحقیق کمیسیون امور شفایافتگان در این زمینه و اثبات شفایافتگی این بیمار، امروز در حالی که وی در حرم مطهر رضوی حضور داشت، نقاره های حرم مطهر مدت 20 دقیقه به صدا درآمده و این شفایافتگی را بشارت دادند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.