240 سری جهیزیه به ارزش 15 میلیارد و 600 میلیون ریال با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی، ائمه جمعه، روحانیون و علمای تشیع و تسنن، اعضای شورای اداری و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم تایباد امروز به زوج‌های جوان در این شهرستان اهدا شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تایباد، سردار مجیدرضا حسن‌زاده سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در مراسم ازدواج آسان و اهدای جهزیه به زوج‌های جوان که در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد، گفت: قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه 800 سری جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان ویژه زوج‌های جوان در مناطق مرزی استان‌های خراسان رضوی و جنوبی تهیه کرده و طی مراسمی به آنان اهدا کرد.

وی افزود: این اقدام با هدف ترویج ازدواج به سبک اسلامی و حمایت از کالای ایرانی انجام شده و در هر سری جهیزیه 10 قلم از کالاهای اساسی و اولیه برای شرع یک زندگی مشترک به ارزش 65 میلیون ریال تهیه و به زوج‌های جوان اهدا شد.

حسن‌زاده مطرح کرد: طی 14 ماه گذشته در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی این قرارگاه هزار و 200 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در مناطق محروم به‌ ویژه شهرها و روستاهای مرزی توزیع کرده که در مجموع تا پایان سال به 2 هزار سری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: این جهیزیه‌ها با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و خیرین مردمی تهیه و در اختیار زوج‌های جوان قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.