سیده زهرا داوود الموسوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ابتدای سال 97 تاکنون 17 فقره جهیزیه کامل به همت خیران به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا شده است.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: همچنین در سال جاری تا کنون 40 فقره کمک‌ هزینه خرید جهیزیه برای نیازمندان به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال در دامغان جمع‌ آوری ‌شده است.
داوودالموسوی تصریح کرد: هزینه های خرید و پرداخت کمک هزینه به زوج های جوان برای خرید جهیزیه از سوی خیران در پایگاه های بسیج شهر و روستا و جامعه زنان این شهرستان تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج های نیازمند یکی از برنامه های بسیج جامعه زنان این شهرستان در سال جاری است که با هدف اجرای سنت های پسندیده اسلام و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می شود.
وی افزود: این جهیزیه ها شامل وسایل ضروری و اولیه زندگی همچون تلویزیون، یخچال، فرش، گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بود که به نوعروسان اهدا شد.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه دامغان گفت: جامعه هدف نوعروسان نیازمند از طرف پایگاه های بسیج و آستان قدس رضوی شهرستان شناسایی و معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای 18 قشر، 105 پایگاه بسیج و 30 هزار بسیجی سازمان یافته است.
این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.