امام جمعه بردسکن گفت: وحدت و همدلی بین مسئولان و همراهی مردم در بردسکن زبان زد عام و خاص است.

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در حقیقت وحدت و همدلی که در مجموعه شهرستان بردسکن حکم فرماست موجب رشد و توسعه منطقه شده و همه در کنار یکدیگر در راستای رفع مسایل و مشکلات شهرستان  گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه نیاز  امروز کشور به وحدت و همدلی است گفت: حل مشکلات  معیشتی و اقتصادی مستلزم وحدت و همدلی بین مدیران است.

امام جمعه بردسکن از پیگیری مسئولان در رفع مشکلات و درخواست‌های مردم تقدیر کرد و گفت:  استقرار میز خدمت در مصلای نماز جمعه می‌تواند بخشی از درخواست‌ها و مشکلات ارباب رجوعان  به ادارات را مرتفع کند که می‌طلبد این مهم  تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به وجود معادن غنی در منطقه  از معدن‌کاران خواست در توسعه و پیشرفت منطقه گام بردارند و در برخی از پروژه ها از جمله  آسفالت جاده هایی که مسیر تردد وسائط نقلیه سنگین  معادن است را مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه مساجد و بقاع متبرکه از مهمترین پایگاه های مردمی هستند، گفت:دفع هجمه ها و ضربه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت های این اماکن امکان پذیر است.

امام جمعه بردسکن بر تقویت فعالیت های فرهنگی در بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: در کار فرهنگی باید دقت کرد و کارکردها متناسب با امامزاده باشد و تمامی پروژه ها  و هر گونه اقدام  باید پیوست فرهنگی در آن لحاظ شود و مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که باید بقاع متبرکه به یک قطب فرهنگی تبدیل شود گفت: مسوولین بخش های فرهنگی باید رهنمود رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه در مناطق مختلف بهترین مکان های مذهبی برای جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی است، باید همواره به آنها توجه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.