معاون رئیس جمهوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد روحیه یاس در ملت ایران، اظهار داشت: ما قبول داریم مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این نظام اصلاح پذیر است و می توان اصلاح شد و کاستی ها را برطرف کرد.

به گزارش جماران؛ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بیستم فروردین ماه سال آینده تعداد قابل توجهی دستاورد های جدید علمی و پژوهشی را به نمایش خواهیم گذاشت.

دکتر علی اکبر صالحی عصر شنبه در جشنواره بزرگ فرهنگی هنری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز، افزود: تمام این دستاوردها به همت محققان ایرانی در سازمان انرژی اتمی به نتیجه رسیده است.

وی اظهار داشت: ما مسئولان باید خداوند بزرگ را به خاطر نعمت اسلام، داشتن جوانان برومند و خلاق ایرانی و خدمت به ملت ایران شاکر و سپاسگزار باشیم.

صالحی گفت: ایران اسلامی به پاس رشادت ها و توانمندی های علمی فرزندان خود، سرپا و مقام است و فرزندان این مرز و بوم با وجود فشارها از تمام امتحان های تاریخی سربلند بیرون آمده اند.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد  روحیه یاس در ملت ایران، اظهار داشت: ما قبول داریم مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این نظام اصلاح پذیر است و می توان اصلاح شد و کاستی ها را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه ما هدف انقلابی خود را گم نکرده‌ایم ،گفت: دلیل این اتفاق این‌است که بستر اسلامی داریم و شیوه حکمرانی ولایت فقیه موجب شده تا مسیر را گم نکنیم.

صالحی گفت: اگر نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نبود ما سر از ناکجا آباد در می‌آوردیم زیرا این انقلاب بود که بستر خوداتکایی به وجود آورد و بیداری را برای ملت فراهم کرده است. 

وی با بیان اینکه ملت باید هوشیار باشد، اظهار داشت: تفرقه دراین شرایط برای ما سم است و باید امانتدار انقلاب باشیم و آن را به دست نسل های بعد برسانیم چرا که اگر انقلاب نبود ما فاقد بال فرهنگ اصیل بودیم و به سمت پوچ‌‌گرایی می‌رفتیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در ادامه گفت: ظرفیت های فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ به خوبی نشان می‌دهد که این خطه با وجود وسعت و جمعیت کم تعداد قابل توجهی از علمای دین و متفکرین برخوردار بوده و علمای مجاهدی همچون شهید ثالث را به کشور ایران عزیزمان تقدیم کرده است.

صالحی افزود: شهدای این خطه پیشقراولانی بودند که مردم را به جهاد دعوت می‌کردند تا از کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری را حرکت بسیار خوب بیان کرد و گفت: باید در ارتباط با فرهنگ و هنر هر چه بیشتر کار کرد تا ساوجبلاغ جایگاه واقعی و پیشین خود را دوباره پیدا کند.

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری شهرستان ساوجبلاغ در بخش های ادبیات، خوشنویسی، موسیقی ، فیلم و تئاتر با حضور علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه 9 دی شهر هشتگرد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.