شهردار تایباد گفت: زیباسازی محیط شهری یکی از اولویت‌های این نهاد در سراسر کشور است.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: روزهای پایانی سال و همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت این شهرداری 11 المان با موضوعات مختلف با اعتبار یک‌میلیارد و 753 میلیون ریال خریداری کرده است.

وی افزود: المان‌های خریداری شده با موضوعات آیین‌ها و سنت‌های بومی، کودک و نوجوان، فرهنگی و تاریخی همزمان با آغاز سال جدید در سطح شهر جانمایی و نصب می‌شود.

شهردار تایباد با اشاره به هدف این کار بیان کرد: نصب المان جدید همزمان با آغاز سال نو با هدف طراوت بخشیدن و ایجاد خاطره‌ای به‌یادماندنی از شهر برای شهروندان و گردشگران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای استقبال از سال جدید آسفالت خیابان‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، لای‌روبی و نظافت شهری، گلکاری در میادین، بلوارها، پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها، شستشوی تابلوهای نصب شده در سطح شهر، لکه‌گیری و روکش آفالت‌های تخریب شده را می‌توان نام برد.

سیدالحسینی مطرح کرد: افتتاح پارک 14 هکتاری طبیعت در سال جاری گامی موثر برای جذب بیشتر گردشگران و مسافران در این منطقه مرزی است.

وی با اشاره به افتتاح 63 باب مغازه تجاری در پایانه مسافربری تایباد گفت: با این اقدام کسبه پشت پایانه مسافربری به داخل این مجموعه انتقال داده می‌شوند که علاوه بر نابسامانی و ایجاد ترافیک، منظره زیبایی ابتدای شهر برای مسافران نداشت و با این حرکت در سال‌جدید ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.