علیرضا رزم حسینی روز شنبه در مسجد جامع شهر نقاب شهرستان جوین در جمع مردم و مسئولان این شهر افزود: در دهه پنجم انقلاب باید راه جدیدی را برای پیشرفت و توسعه اقتصاد آغاز کنیم که در آن وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان مهم و الزام آور است.
وی اظهار داشت: مدل مثلث اقتصادی یکی از سبک های جدید رشد اقتصادی است که در آن ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارگزاران دستگاه ها و رئیس دادگستری در کنار یکدیگر هستند تا با رفع مشکلات اقتصادی، گام در مسیر رشد کیفیت معیشت مردم بردارند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ایجاد جامعه متدین، متمکن و با عزت شکل گرفت گفت: گروهها و جریان های سیاسی عامل توسعه و بالندگی انقلاب و کشور هستند اما باید مراقب باشند که اختلاف و درگیری بین آنها به عقب ماندگی کشور منجر نشود و انقلاب را دچار آفت جریان های سیاسی نکند.
استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه معین اقتصادی در شهرستان های استان افزود: تمام زیرساخت های اقتصادی در روستاهای خراسان رضوی وجود دارد و برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان، فرمانداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در خدمت معین اقتصاد مقاومتی هستند و این مدل به عنوان الگویی در کشور به شمار می رود.
وی ادامه داد: برای تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی و حفظ امنیت سرمایه گذاری، عاملان وکارگزاران این تفاهم نامه ها و بخش خصوصی به عنوان مجاهدان اقتصادی، خیرخواهانه و داوطلبانه برای توانمند سازی اقتصاد مناطق و جوامع محلی و رونق کسب و کار آمده است.

فاز دوم مجتمع فولاد سبزوار آغاز به کار می کند
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مجتمع فولاد سبزوار (جوین) با اختصاص 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای فاز دوم هفته جاری آغاز به کار می کند و از ابتدای سال آینده دو هزار نفر در آن مشغول فعالیت می شوند.
علی سبحانی فر ظرفیت های اقتصادی جوین را متفاوت از دیگر شهرستان های استان دانست و افزود: اگر به توسعه این شهرستان توجه شود، در سالهای آینده بیکاری در آن ریشه کن خواهد شد.
وی اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر راه آهن سراسری، برخورداری از خط لوله سی اینچی گاز، وجود مجتمع کشت و صنعت، کارخانه قند، کارخانه اسید سیتریک و کارخانه جمکوی از مهمترین ظرفیت های اقتصادی این شهرستان است که برای ساماندهی به آنها نیازمند کمک های استانداری خراسان رضوی است.
استاندار خراسان رضوی پس از این مراسم و انقعاد تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی شهرستان جوین را به مقصد خوشاب ترک کرد.
شهرستان جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.