رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی شهید چمران سپاه در خراسان رضوی در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره 180 پایگاه ناحیه کمیل شامل مناطق حاشیه ای مشهد در زمینه 25 شاخصه خدمت رسانی از قبیل مباحث امنیتی، سازندگی، درمانی و فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفتند که 10 پایگاه از این تعداد به عنوان برتر معرفی و تقدیر شدند.
احسان خانه آباد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و شور خدمت رسانی به مردم کلانشهر مشهد در بین فعالان پایگاههای بسیج و تقدیر از بسیجیان برتر در حوزه خدمت رسانی است.

* بزرگ نمایی مشکلات مهمترین هدف دشمن
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: 40 سالگی انقلاب و پیروزی های کشور با دشمنی مداوم دشمنان همراه بوده است و باید برای این پیروز ی ها و دستاوردها شکرگزار خداوند بود.
سردار یعقوبعلی نظری افزود: مهمترین هدف و راهبرد دشمن در 40 ساله دوم انقلاب ندیدن دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات و کاستی های موجود است و شرط عدم توفیق دشمن بصیرت و هوشیاری ما می باشد.
وی اظهار داشت: باید دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را به درستی مشاهده، معرفی و برجسته سازی نمائیم.
وی گفت: فعالیت در عرصه خدمت و سازندگی اقدامی در مقابله با تحریم دشمنان است و در این میدان نیازمند حضور مردم در رفع گرفتاری از یکدیگر هستیم و قاعده اصلی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی نیز مردم هستند، هر چند مسئولان باید به وظایف حاکمیتی خود در این راستا عمل نمایند اما مشکل گشای اصلی در این مقوله مردم می باشند.
سردار نظری افزود: باید باور کنیم آمریکا دشمن ماست و دنیای غرب خیر ما را نمی خواهد و نمی توان روی آنان حساب کرد و در مقابل باید باور کنیم که قدرت الهی تکیه گاه ما می باشد و نقش اصلی در این کشور متعلق به مردم است.
در این مراسم پایگاههای بسیج شهید چمران، شهید انصاری، شهید دستغیب، شهید شوشتری،جان نثاران، حضرت زینب (س)، امام رضا (ع) از حوزه چهار نجمه، شهید نواب صفوی، امام رضا (ع) از حوزه چهار و امام زمان(عج) از ناحیه مقاومت کمیل مشهد به ترتیب رتبه های نخست تا دهم را کسب کردند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.