**تسلیم نشدن مهمترین پیام شهداست
امام جمعه خور و بیابانک پیروی از ولایت فقیه و تسلیم نشدن در برابر دشمنان را مهمترین پیام شهدا ذکر کرد و گفت: ادامه راه آن ها باعث سعادت و خوشبختی برای انسان می شود.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: آنچه که باعث زنده و پویا ماندن انقلاب شده وجود فرهنگ شهادت در جامعه است.
وی با اشاره به حمله تروریستی دشمنان تکفیری در زاهدان تصریح کرد: شهدای والامقام با نثار جان خود درس های زیادی به ما دادند که مهمترین آن تسلیم ناپذیری در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام است.
امام جمعه خور و بیابانک خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با اصل اسلام و نظام مقدس جمهوری ایران است و این رابطه هیچگاه به دوستی تبدیل نمی شود.
مهدی نژاد افزود: دشمنان با هدف تخریب، همیشه به دنبال توطئه و کمرنگ جلوه دادن ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
9860
**دشمنان ضربه زدن به‌ نظام‌ اسلامی را به گور ببرند
امام جمعه موقت نایین با تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،‌ ‌گفت: استکبار جهانی و دشمنان ملت ایران‌ با حضور پرشور مردم فهمیدند که آرزوی جدایی ملت و مسئولان و ضربه به‌ نظام‌ جمهوری اسلامی را باید با خود به گور ببرند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین امیر شفیعی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سیدعلی (ع) این شهر افزود: راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران همچنان پای ارزش ها و اعتقادات خود ایستاده اند.
وی با محکوم کردن اقدام تروریستی انفجار اتوبوس حامل رزمندگان سپاه در سیستان و بلوچستان، گفت: در یک اقدام تروریستی جمعی از مرزبانان و رزمندگان دلیر اسلام به شهادت رسیدند که باید عاملان این حادثه به سزای کار خود برسند و اربابان خارجی آنان تنبیه می شوند.
7136
**پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر ولایت به شهادت رسیدند
امام جمعه سمیرم گفت: پاسداران مرزبان انقلاب اسلامی در مسیر ولایت و سعادت به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم اظهارداشت: راه شهادت ادامه دارد و این سفره معنوی همچنان گسترده است.
به گفته خطیب نماز جمعه سمیرم، عزیزان پاسدار ما خار چشم دشمنان و مزدوران غربی ها در منطقه هستند و امروز شهرستان سمیرم چهار شهید در بین این سرافرازان وطن دارد.
وی با بیان اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در هفته آینده خاطرنشان کرد: دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای عزیز و صبر خانواده آنان به ثمر رسیده است.
دهقانی ادامه داد : تاکید کرد: انتقام ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این جانیان تروریست و ایادی شیطان صفت منطقه ای آنان سخت و کوبنده خواهد بود.
7147
** ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید کردند
امام جمعه تیران و کرون گفت: مردم با حضور رو به رشد و بالای خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را نسبت به اهدافش ناامید کردند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: دشمن تلاش زیادی برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب انجام داد اما موفق نشد و مردم با حضور حماسی خود مانع از پیشرفت و اهدافشان شدند.
وی افزود: دشمنان با تحریم و تهدید خیلی سعی بر خلوتی راهپیمایی ها داشتند اما مردم این مسائل را به نظام گره نزدند و با عشق و علاقه به نظام و کشورشان در صحنه راهپیمایی حاضر شدند.
امام جمعه تیران و کرون به حمله تروریستی زاهدان اشاره کرد و گفت: در این حادثه دشمن شکست خورده و ناامیدی سعی بر جبران هدف خود داشت که اگرچه تعدادی را به شهادت رساند اما جواب چنین رفتار اشتباه خود را خواهد گرفت.
7131
**مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند از نظام گلایه ندارند
امام‌جمعه خمینی ‌شهر گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند از نظام و انقلاب گلایه ندارند از نحوه مدیریت کشور و عملکرد قوای سه‌گانه گلایه دارند.
به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی‌ شهر افزود : مردم از انقلاب ًگلایه ندارند ولی از عملکرد بعضی از بخش‌ های دولت و قوای سه‌گانه گلایه دارند .
وی ادامه داد : رئیس‌ جمهور در سخنان خود اعتراف کرد، مردم با حضور خود مسئولیت ما را سنگین‌ تر کردند به وزارتخانه دولت دستور رسیدگی به مشکلات مردم را داده است.
وی با اشاره به بیانه مقام معظم رهبری گفت: این بیانه بسیار مهم برای چشم‌انداز نظام خواهد بود،نیاز است این بیانه بارها مورد مطالعه و مطالبه قرار گیرد.
7145
**شهادت پاسداران در عزم پولادین ملت سستی ایجاد نمی کند
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان گفت : از دست دادن این گوهرهای پاک برای ملت بزرگ ایران و به خصوص خانواده های شهیدان سخت است اما این حادثه ها نه تنها در عزم پولادین ملت سستی ایجاد نمی کند بلکه آنان را در ادامه راه شهیدان مصمم تر می کند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نمازجمعه کاشان بیان کرد: شهادت مقام بسیار والا و با افتخاری است و این توفیق شامل هر کس نمی شود چون لیاقت می خواهد.
وی تاکید کرد: دشمن باید منتظر پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند که امید می رود سپاه و ارتش با پاسخ شایسته و کوبنده دلت ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده این شهیدان را شاد کنند.
به گفته وی شاید ملت ایران در کنار این حادثه به راحتی عبور کند اما دشمن روی آن حساب باز می کند و این بیانگر اقتدار ایران است، چون پاسخ ما محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست بلکه پاسخ ایران محدوده به تمام انقلاب اسلامی است و هر جا بروند با ضربات کوبنده به آنها پاسخ خواهیم داد.
اسلامی تبار با تقدیر از حضور با شکوه ملت فهیم و بصیر ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از این راهپیمایی به عنوان اعجاز انگیز و دشمن شکن یاد کرد و گفت: ملت ایران با قدرت قیام کرد، هنوز ایستاده و حتی ذره ای از شعارهای انقلاب دور نشده است و این از عظمت ملت ایران است.
وی تصریح کرد: این راهپیمایی یک پیام و یک پیامد داشت که پیام آن این است که آمریکا و دشمنانی که مقابل ملت ایران قرار گرفته اند هم اکنون نماینده تمام طاغوت های تاریخ و با تمام وجود در برابر حق جبهه گرفته اند و ملت ایران هم نماینده تمام مظلومان تاریخ و مجاهدان راه حق است و گویا همه ملتهای ستمدیده جهان در ملت ایران خلاصه شده است.
وی گفت: حضور آگاهانه ملت دارای یک پیامد هم بود که تضعیف روحیه، تحقیر و عقب نشنی دشمن را به دنبال داشت و همچنین باعث تقویت روحیه جبهه مبارزه با دشمن در میان مظلومان جهان شد.
اسلامی تبار بیان کرد: ملت ایران در این راهپیمایی سیلی محکمی به دشمن زد و یک حرکت صالح و بزرگ در نامه اعمالش در پیشگاه خداوند تعالی ثبت کرد.
6136
**ملت ایران مصمم تر از گذشته راه انقلاب را ادامه می دهند
امام جمعه گلپایگان گفت: ملت ایران راه و مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را مصمم تر از چهل سال گذشته ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی در نماز جمعه گلپایگان در مصلای نماز جمعه این شهر با قدردانی از حضور پر شور و شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ،افزود: مردم سرفراز ایران اسلامی با این حضور حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و همبستگی و وحدت ملی را به جهانیان نشان دادند.
وی افزود : حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود تلاش دشمن و برخی مشکلات بیشتر از گذشته بود و می طلبد که مسوولان باحرکت جهادی و ظرفیت های کشور نسبت به خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.
امام جمعه گلپایگان در ادامه به پیام و بیانیه مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بیانیه مقام معظم رهبری اقدام ها و گام هایی که در طول چهار دهه گذشته برداشته شده را بصورت دقیق تجزیه و تحلیل کردند و برای دهه پنجم انقلاب اسلامی بیانیه ای ابلاغ شد که همه باید مفاد این بیانیه مهم را سرلوحه امور قرار دهند.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.