یحیی قاینی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت پس از خواف بیشترین میزان باران در شهرستانهای تایباد و سرخس به ترتیب با 12 و 10 میلی متر باریده است.
وی ادامه داد: بارشهای باران در مناطق مختلف شهر مشهد هم متغیر و بین چهار تا 16 میلی متر گزارش شده است به طوری که کمترین بارش در منطقه پنجتن و بیشترین آن در شهرک امام علی (ع) رخ داده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری همراه با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها که از دو شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا ظهر امروز ادامه دارد و از عصر جمعه سامانه جدید بارشی دیگری در استان فعال خواهد شد.
قاینی پور با اشاره به نوسانات چند درجه ای دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 13 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا پنج شنبه با دو درجه افزایش به 15 درجه می رسد و دوباره در روز جمعه دو درجه کاهش می یابد.
وی ادامه داد: کوهسرخ با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای 15 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.