یحیی قاینی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از قوچان گناباد با 9 میلیمتر، تربت حیدریه با هشت میلیمتر و همچنین خواف، تایباد، بردسکن، کاشمر و بجستان هر کدام با هفت میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.
وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی از جمعه شب گذشته در خراسان رضوی آغاز شده و بارشهای رگباری این سامانه به صورت متناوب تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
مسئول مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش بیشتر مناطق استان را به ویژه در نواحی جنوبی در بر می گیرد و در این میان بیشترین میزان بارندگی برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری پیش بین شده است.
وی همچنین به آغاز روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: این کاهش از امروز آغاز می شود و تا روزهای پایانی هفته جاری دمای هوای در استان رضوی به میزان 13 درجه کاهش می یابد.
قاینی پور افزود: بر این اساس بیشینه دمای امروز 28 بهمن ماه هوای مشهد 12 درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز چهار درجه کمتر شده و تا روزهای پایانی هفته به سه درجه نیز می رسد.
قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای 19 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بودند. همچنین در این مدت بیشترین شدت وزش باد از بجستان با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.