شهردار مشهد بر تلاش در انطباق و بروزرسانی استانداردهای مدیریت بحران در این کلانشهر بر مبنای استانداردهای جهانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در مراسم رونمایی از اولین دستگاه نسل جدید شتاب‌نگار و بهره‌برداری همزمان 10 دستگاه شتاب نگار دیگر که در پایگاه چند منظوره مدیریت بحران واقع در بولوار نماز برگزار شد، اظهار کرد: بروزرسانی استانداردها، منطبق شدن با تکنولوژی جدید و نیاز به بروز‌آوری موضوعی است که باید به صورت مستمر دنبال شود و وظایف شهرداری را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

وی افزود: انطباق با استانداردهای مدیریت بحران مسئله نیست که روزی بخواهیم ادعا کنیم به پایان آن رسیده‌ایم و همواره تلاش می‌شود سطح ایمنی را در مشهد ارتقاء داده و نحوه واکنش خود را افزایش دهیم.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فارغ از وظایف ذاتی خود می‌کوشد موضوع هماهنگی با سایر دستگاه‌ها را دنبال کند و اگر اختلالی در این زمینه وجود دارد، مرتفع سازد.

کلایی افزود: در این راستا با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی شاهد بهره‌برداری از این دستگاه‌های شتاب‌نگار در مشهد هستیم.

وی وضعیت مشهد را در زمینه پیشیابی زلزله مثبت خواند و گفت: در حال حاضر مشهد وضعیت مناسبی دارد و دستگاه‌های متولیان حوزه دانشی مدیریت بحران نیز در این زمینه فعال هستند.

شهردار مشهد بیان کرد: البته در این زمینه نهادهای دانشی مانند دانشگاه فردوسی مشهد باید قوی‌تر به مساله ورود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.