رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: دولت تمایلی به واگذاری بخشی از اختیارات حوزه صنعت و معدن به استان‌ها را ندارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن حسینی در همایش فعالان اقتصادی خراسان رضوی گفت : این در حالی است که صاحبان صنعت و معدن برای یک کار کوچک باید به تهران سفر کنند  و برای حل آن  چند روزی درگیر شوند .

وی با اشاره به اینکه تمرکز زدایی افت دولت است، اظهار داشت: دولت باید برای بهبود کسب و کار بخشی از وظایف خود را در حوزه صنعت و معدن  به استان‌ها واگذار کند.

رییس خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در مجموعه اتاق بازرگانی دنبال تغییر و توسعه همه‌جانبه هستیم. مطالبه‌گری، مشاوره، مشارکت، تصمیم گیری‌های درست و کارشناسی باید منشور اصلی اتاق بازرگانی باشد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی قدیمی‌ترین تشکل خصوصی کشور است که نیاز است براساس وظایف ذاتی مطالبه‌گری را در اولویت سیاست‌های راهبردی خود قرار دهد .

این مقام مسوول به ظرفیت‌های خانه صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: خانه صنعت و معدن قوی ترین تشکل است که 30 انجمن توانمند در زیرمجموعه آن فعال است. در 12 شهر خراسان رضوی خانه صنعت و معدن فعال است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.