رمضانعلی سبحانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به هفت سرفصل اشاره شده و در این میان اقتصاد نقطه کلیدی است. هم اینک در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم لذا راهکار نهایی مقابله با تحریم و فشار روانی دشمن اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: اقتصاد تک محصولی و وابستگی کشور به نفت، دشمن را جری می کند و در زمان تحریم با اعمال محدودیتها برای صادرات نفت به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود. بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افق پیش روی توسعه انقلاب و چشم اندازی برای ورود به دهه پنجم حیات پررکت انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: این بیانیه مهم ریلگذاری ادامه مسیر انقلاب اسلامی است که پیگیری آن از جانب مدیران و مسئولان کشور امری ضروری محسوب می شود.
وی به سرفصلهای هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب شامل معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، سبک زندگی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد اشاره و بیان کرد: یکی از اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر استکبار است و تجربه چهار دهه گذشته ثابت کرده دشمن قابل اعتماد نیست و نتیجه مذاکره با آمریکا به زیان کشور و مردم است.
حضرت‌ آیت ‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانهای انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.