به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی روز سه شنبه در جمع مردم تربت حیدریه افزود: در شرایطی که حجم مبادلات تجاری اروپا با آمریکا هزار میلیارد دلار و با جمهوری اسلامی ایران 15 میلیارد دلار است، نباید انتظار داشت اروپا منافع خود را به خاطر ایران به خطر بیاندازد.
وی اظهار داشت: بیش از 2 سال کشور را معطل برجام کردند و طرفداران این معاهده آنچنان تصویر گل و بلبل از آن داشتند که ریشه حل مشکلات را در آن می دانستند و حال اینکه با خروج آمریکا از برجام بخش زیادی از این معاهده به باد رفت.
امام جمعه موقت تهران در باره بسته پیشنهادی اروپا نیز گفت: اروپایی ها چند بانک را معرفی کردند که ایران نفت خود را بفروشد و به این بانکها واگذار کند و اروپایی ها در برابر آن، به ایران غذا و دارو بدهند و این دقیقا همان کاری است که با صدام کردند.
وی افزود: تجربه ثابت کرده است مقاومت و ایستادگی ثمربخش بوده و هرچند هزینه دارد اما هزینه آن به مراتب کمتر از تسلیم شدن در برابر دشمن است.
وی اظهار داشت: امروز برخی می گویند همه چیز در کشور ارزان است و به همین سبب قاچاق می شود که این مصداق بارز خوش خیالی است.
آیت الله خاتمی افزود: ارایه آمارهای نادرست مانند بنزین بر آتش عمل می کند و این در حالی است که می توان با تبیین و روشنگری و امید دادن به مردم کشتی نظام را به ساحل نجات رساند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.