رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: سال آینده 400 اتوبوس نوسازی و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهند شد و 100 دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در خطوط کم مسافرتر بکار گرفته خواهند شد.

به گزارش ایلنا از مشهد؛ مجتبی بهاروند امروز در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه تاکنون 54 جلسه، 44 بازدید میدانی از پروژه داشته‌ایم، افزود: همچنین 68 لایحه در کمیسون بررسی و 8 طرح نیز ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در کنار این موارد پذیرا و شنونده مشکلات و گلایه‌های تعداد زیادی از شهروندان، رانندگان تاکسی و اتوبوس بوده‌ایم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به تقویت ناوگان اتوبوسرانی و ساماندهی برخی خطوط با توجه به کم مسافر بودن آنها تصریح کرد: سال آینده 400 اتوبوس نوسازی و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهند شد و 100 دستگاه مینی‌بوس جدید نیز در خطوط کم مسافرتر بکار گرفته خواهند شد.

بهاروند ادامه داد: در راستای کاهش و ساماندهی ترافیک در معابر مهم و پرتردد شهر تعداد زیادی طرح اصلاح هندسی از جمله اصلاح هندسی سه راه خیام، بولوار آزادی، بولوار جانباز و سایر موارد اجرا شده و یا در حال اجرا است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد به انجام طرح‌های مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره و اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها کسر کرایه براساس مسافت است که در دست بررسی قرار دارد.

وی عنوان کرد: همچنین الیت را مکلف کرده‌ایم که به سمت هوشمندسازی حرکت کند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در پاسخ به این سوال که خط سه بی آرتی اجرا خواهد شد یا نه؟ گفت: اجرای مسیر ویژه خط سه بی آرتی سال گذشته با مشکلاتی روبرو شده لذا با در نظر گرفتن گلایه کسبه اصلاحاتی در طرح لحاظ خواهد شد و خط سه با اصلاحاتی اجرا خواهد شد.

بهاروند در خصوص خلف وعده‌ها در بازگشایی بولوار نماز اظهار کرد: بسیار بسیار متاسف هستیم که هنوز به بلوغ نرسیده‌ایم که مشکلات بین دستگاهی را با گفت وگو حل کنیم.

وی افزود: تاکنون چندین بار وعده داده‌اند که بلوار را بازگشایی کنند که این اتفاق نیفتاده است؛ امیدواریم بلوار نماز تا پایان سال بازگشایی شود؛ همچنین ستاد تدبیر استان در حال بررسی موضوع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.