مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، از اجرای 47 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ؛مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی این شرکت، اظهار کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

وی افزود: از ابتدای امسال 47 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی اجرا شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بر این اساس تعداد 47 پروژه عمرانی از قبیل برق، راه و ابنیه، روشنایی، آبرسانی و مخابرات برای صنعتگران به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: حمایت تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می رسند.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: استان ظرفیت های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم شده و از ظرفیت‌ها بخوبی در راستای تولید واشتغال‌ پایدار استفاده می شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هم اکنون 45 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد که زمینه تولید و اشتغال را با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال، فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.