علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران خودروی خراسان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ایران خودروی خراسان پذیرفته است که به صورت داوطلبانه، معین اقتصادی بخش احمد آباد باشد و امیدواریم با همکاری و همت مردم این منطقه شاهد توسعه و بهبود هر چه بیشتر اقتصاد و معیشت مردم باشیم.
وی ادامه داد: قرار گرفتن شرکت ایران خودرو در بخش آباد و نزدیکی مشهد، نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهر دارد و می توان گفت که این منطقه را مهاجر پذیر کرده و سبب ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: ایران خودروی خراسان علاوه بر ایجاد اشتغال می تواند ظرفیتهای جدیدی را برای تولید و توسعه در منطقه و روستاها ایجاد کند لذا در صورتی که امکان مونتاژ برخی قطعات در روستاها باشد می توان از این ظرفیت استفاده کرد و ما هم کمک می کنیم که این اقدامات سریعتر انجام شود و طراحیهای لازم صورت گیرد.
شرکت ایران خودروی خراسان در60 کیلومتری جاده مشهد به نیشابور و در مسیر جاده ابریشم، در مجاورت شهر جدید بینالود قرار دارد. این شرکت در سال 1379 تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی مشهد به ثبت رسیده است.
فعالیت تولید خودرو در این شرکت که مشتمل بر خطوط تولید بدنه، رنگ، تزئینات و تکمیل کاری است در زمینی به مساحت 730هکتار انجام می شود.
استاندار خراسان رضوی امروز از این شرکت بازید کرد.
1922/8005/7507/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.