* امام جمعه تربت حیدریه با قدردانی و تشکر از حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این حضور را در حکم دهن کجی به تلاش های دشمنان برای مایوس کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی دانست.
حجت الاسلام محمد رضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه گفت: پیام دیگر مردم در این راهپیمایی این بود که اعلام کردند با وجود تمام مشکلات، همچنان در صحنه و پایبند به آرمان های انقلاب اسلامی هستند.
وی همچنین حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و به شهادت رسیدن تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و آن را نشان زبونی دشمنان دانست.

* امام جمعه گناباد نیز گفت: مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم قدردان حضور گسترده آنان در صحنه باشند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.
وی اظهار داشت: گرچه مردم از مشکلات معیشتی و برخی بی تدبیری ها گلایه دارند ولی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوارند.
وی گفت: سران آمریکا از چندی قبل اعلام کرده بودند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نمی بینند اما آحاد جامعه با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تو دهنی بزرگ به آنان و استکبار جهانی زدند.
امام جمعه گناباد با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب افزود: معظم له در این بیانیه خط مشی جهاد بزرگ و اهتمام بخشهای مختلف برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی را ترسیم کردند.
وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه توسعه اقتصادی این شهرستان خواستار اهتمام بیشتر مسئولان و سرمایه گذاران برای بسترسازی این مهم شد.

* امام جمعه موقت سبزوار نیز گفت: راهپیمایی 22 بهمن ارزنده ترین حرکت مردم فداکار ایران بود که ترفندهای دشمن را بی اثر کرد.
حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: فشار روانی و اقتصادی دشمن با هدف تسلیم شدن مردم اجرا شد اما مردم ایران ثابت کردند پای آرمانهای امام راحل، رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.
وی اظهار داشت: مردم وظیفه خود را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و مسئولان نیز باید در قبال وفاداری مردم در خدمت به آنان و رفع مشکلات همت مضاعف داشته باشند.
وی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن شد گفت: این جنایت های پلید دشمن خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند بلکه مردم را هوشیارتر می کند.
2095/ 7079/6121/ 7495/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.