آیت الله سید محمد شاهچراغی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود : مردم ایران با حضوری پرشور، گزینه های روی میز استکبار جهانی را خنثی کردند و به رییس جمهور بی‌فکر آمریکا فهماندند که نباید ایران اسلامی را بازیچه افکار پوچ خود قرار دهد.
وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و اجابت از دعوت رهبر انقلاب بود، خاطرنشان کرد : مردم در این راهپیمایی بار دیگر ذلت استکبار جهانی و ارزش های وصف ناشدنی انقلاب اسلامی را با صدایی رسا به گوش ملت‌های آزاده جهان رساندند و مردم بار دیگر با آرمان های رهبر انقلاب تجدید بعیت کردند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد : حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ای شرعی و عقلی است و مشارکت اقشار مردم در صحنه های حساس نظام جمهوری اسلامی، نشان دهنده اعتقاد راسخ آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی 22 بهمن را روز جشن مردم ایران دانست و تصریح کرد : در 22 بهمن سال 1357 خون شهدای اسلام به ثمر نشست و مردم طعم حکومتی اسلامی را در کشور ایران چشیدند.
امام جمعه سمنان گفت : وظیفه اقشار مردم است که از خون شهدا و ایثارگری‌هایی که برای پیشرفت و بالندگی کشور شده پاسداری کنند و حضور در راهپیمایی‌ها و مناسبت های ویژه یکی از این اقدام های خداپسندانه است.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد : استان سمنان بیش از سه هزار شهید در راه انقلاب و اسلام هدیه کرده است و مردم این دیار ادامه دهنده راه این شهیدان سرافراز هستند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری ارزشمند و انقلابی داشتند.
راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در 60 نقطه استان سمنان برگزار شد.
در سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی، 461 طرح با صرف سه هزار و 127 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی 73 طرح با 10 هزار و 537 میلیارد ریال آغاز شده است.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.