مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم گفت: ساختمان مورد بهره برداری در زمینی به مساحت هزار و 200 مترمربع با هزینه 360 میلیارد ریال در 14 طبقه با زیربنای هشت هزار و 400 مترمربع ساخته شده است.
دکتر حمید داستانی افزود: عملیات ساخت این پروژه سال 1392 آغاز شد و امروز همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بخشی از این ساختمان، دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای تسهیل خدمات رسانی به چهار هزار موسسه پزشکی طرف قرارداد مستقر شده است.
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان دارای 19 مرکز شامل سه بیمارستان و 16 درمانگاه و پلی کلینیک است‌.
وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در حذف دفترچه کاغذی و اجرای نسخه الکترونیکی خدمات رسانی در مراکز زیرپوشش خود در سطح کشور پیشگام بوده است.
44 درصد جمعیت شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی شامل دو میلیون و 750 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند. این تعداد بیش از شش درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی در کشور را تشکیل می دهند. شمار بیمه شدگان اصلی در خراسان رضوی افزون بر 860 هزار نفر است. 26 شعبه در سطح این استان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات می دهند.
3027/1922
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.