فرماندار گناباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بهره برداری 140 طرح با هزینه 580 میلیارد ریال طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
حامد قربانی گفت: این طرحها در بخشهای صنعت و معدن، کشاورزی، انتقال آب، بهداشتی و درمانی، آموزشی، عمرانی، حمل و نقل، راهسازی و زیربنایی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
سرپرست فرمانداری خواف هم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با دهه فجر امسال بهره برداری از 102 طرح عمرانی با هزینه 274 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع در این شهرستان آغاز می شود.
عبدالرضا سپهری افزود: این طرحها در بخشهای عمران، صنعت، گردشگری، خدمات، کشاورزی، بهداشت و آموزش اجرا شده اند و 36 هزار و 399 خانوار در پنج شهر و 85 روستای خواف از مزایای آنها بهره مند می شوند.
حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان هم گفت: 36 طرح در بخشهای صنعتی، اشتغالزایی، کمیته امداد، نیروگاه برق خورشیدی، آبرسانی، برقرسانی، بهداشت و درمان و خدمات با هزینه 136 میلیارد ریال طی دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شوند.
شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد در مجموع با 270 هزار نفر جمعیت به ترتیب در فاصله 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.