رضا اردکانیان پنجشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت های آب و فاضلاب، برق منطقه ای و توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: اصلی ترین مزیت نسبی ایران، منابع زیرزمینی و معادن آن است، این کشور نفت خیز و از موقعیت ژئوپلتیکی خاصی برخوردار است.
وی اظهار داشت: به اذعان بسیاری از کشورهای دنیا، اصلی ترین مزیت کشور ایران، ظرفیت بالقوه منابع انسانی است که بهره برداری و بالفعل کردن آن، رمز موفقیت کشور است.
وی گفت: وظیفه داریم با شایسته گزینی در مناصب مدیریتی و غیرمدیریتی وظیفه خود را در استفاده بهینه از منابع آب و انرژی در کشور به درستی ایفا کنیم.
اردکانیان افزود: وزارت نیرو درصدد است در سطح مدیریت و به مرور در سایر سطوح راه را برای استقرار نیروهای شایسته باز کند، اصلی ترین سرمایه یک مدیر که اعتماد به نفس او در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها است، شایسته گزینی می باشد.
وی بیان کرد: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست که کسانی را که شناخت بسیار نزدیک از آنان داریم یا به توصیه و سفارش دیگران به عنوان مدیر انتخاب کنیم.
وزیر نیرو گفت: در این وزارتخانه مدیران شرکت های مختلف در استانها ضمن رعایت همه ضوابط اجرایی کشور و ناظر بر صلاحیت های عمومی و هماهنگی با استانداران، انتخاب می شوند و با دقت بر عملکردشان نظارت می شود و این روش تداوم خواهد داشت.
اردکانیان با قدردانی از مدیریت رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان در مدیریت منابع آب و انرژی افزود: دیدگاه ها و برنامه های ایشان در حوزه مدیریت آب و انرژی استان کرمان بسیار شایسته بود.
وی اظهار داشت: با آغاز مدیریت رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی، آغاز دوره شکوفایی در مدیریت آب و انرژی را در این استان و مناطق هم اقلیم با آن شاهد خواهیم بود و همه عوامل انسانی در وزارت نیرو با تمام توان در خدمت برنامه ها و اقدامات استاندار خراسان رضوی خواهند بود.
وزیر نیرو گفت: در اولین فرصت که استاندار خراسان رضوی برنامه های تفصیلی خود را در حوزه مدیریت آب و انرژی در استان ارائه دهد، هر اختیاری که تفویض آن غیرقانونی نباشد، به آقای رزم حسینی تفویض خواهم کرد تا دغدغه ای در تامین آب شرب نباشد و مصرف انرژی نیز در این استان به نحو مطلوب مدیریت شود.
وی اظهار امیدواری کرد، خراسان رضوی بویژه مشهد مقدس به عنوان یک شهر زیارتی و میزبانی سالانه از 30 میلیون زائر، الگویی برای سایر نقاط کشور در مصرف بهینه منابع بویژه آب شود.
در این مراسم، 'رضا ریاحی' به عنوان مدیر عامل جدید شرکت برق منطقه ای خراسان، علوی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، 'محسن ذبیحی' به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد.
همچنین از خدمات 'محمد حسین متولی زاده' به عنوان مدیر عامل قدیم شرکت برق منطقه ای خراسان، 'حسین اسماعیلیان' به عنوان مدیر عامل قدیم شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، 'محمد رضا مزینی' به عنوان مدیر عامل قدیم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قدردانی شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.